PanWybierak.pl to innowacyjna, kompleksowa porównywarka usług telekomunikacyjnych, internetowych i telewizyjnych, która właśnie staje się dostępna dla polskich internautów. Nowy portal w przyjazny użytkownikowi sposób umożliwia szybkie
i dokładne porównanie ofert czołowych dostawców bez konieczności wychodzenia z domu. PanWybierak.pl analizuje dostępne oferty nie tylko pod kątem ceny, ale również indywidualnych preferencji konsumenta.
Poszukiwanie najlepszej oferty
Do tej pory na polskim rynku nie było kompletnego narzędzia, które ułatwiłoby proces poszukiwania najkorzystniejszej oferty usług telekomunikacyjnych. Polscy konsumenci byli więc zdani wyłącznie na siebie i poświęcali dużo czasu i energii szukając rzetelnej informacji na temat różnych rozwiązań oferowanych im przez operatorów.
Badanie wykonane przez TNS Polska wykazało, że co trzeci internauta ma problem z wyborem korzystniejszego kosztowo rozwiązania spośród dwóch dostępnych opcji. Konsumenci mają również trudności z prawidłowym oszacowaniem rzeczywistej ceny wybranego pakietu. Podczas ćwiczenia konsumenckiego przeprowadzonego w ramach badania, aż 82% ankietowanych błędnie obliczyło koszt przykładowego abonamentu.
Rynek telekomunikacyjny przynosi konsumentom wiele korzyści, ale jednocześnie jest dla nich trudny – komentuje Grażyna Rokicka, prezes zarządu Stowarzyszenia Konsumentów Polskich - Każdego roku pojawiają się nowe produkty (zarówno usługi, jak i towary), a konsumenci często nie są w stanie ocenić dostępnych na rynku ofert – dodaje.
„Wiem, co wybieram”
Analiza danych z raportu „Wiem, co wybieram” pozwala stwierdzić, że dużym problemem polskich konsumentów jest dostęp do klarownej i pełnej informacji o usługach telekomunikacyjnych. Strony internetowe operatorów, wskazane przez 74% ankietowanych, jako główne źródło informacji
o ofertach, nie pozwalają dokonać optymalnego wyboru, dostosowanego do indywidualnych potrzeb każdego klienta.
Zdaniem polskiego oddziału Europejskiego Centrum Konsumenckiego tylko „zebranie wszystkich danych w jednym miejscu i uporządkowanie ich według tożsamych kryteriów daje szansę na dokonanie korzystnego wyboru”. Nowy portal internetowy wprowadza tę ideę w życie.
Usługa szyta na miarę
Pan Wybierak analizuje kilkadziesiąt parametrów wchodzących w skład ofert telekomunikacyjnych
i dobiera tę, która najefektywniej odzwierciedla preferencje użytkownika, nie faworyzując żadnego
z dostawców.
System usprawnia proces decyzyjny wyboru oferty telekomunikacyjnej, umożliwiając konsumentowi podjęcie świadomej decyzji. Dzięki temu otrzymujemy produkt, który spełnia nasze wymagania, za najlepszą możliwą cenę – komentuje Paweł Jamiołkowski, dyrektor zarządzający PanWybierak.pl
PanWybierak.pl został stworzony, aby w przejrzysty sposób umożliwić wybór kompleksowych usług telekomunikacyjnych. Portal przedstawia propozycje rozwiązań, które najtrafniej odzwierciedlają indywidualne preferencje, oszczędzając tym samym to, co dla konsumenta najważniejsze, czyli czas
i pieniądze – dodaje Jamiołkowski.
Link do strony artykułu: https://2fstatic.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/pan-wybierak-pl-obiektywny-asystent-w-wyborze-uslugi-szytej-na-miare